Tahaksin teile jagada, kui “meeldiv” on asju ajada Eesti Energiaga.  Nimelt oli meil sõlmitud võrdne pakett, kus pidime igakuiselt tasuma ühte ja sama summat. Selline pakett oli meil aasta aega ning mitte keegi vahepeal ei helistanud, et nad soovitaksid paketti muuta või igakuist makset tõsta.

 Aga jõuame siis poindini, nimelt tabas meid täna hommikul nii mõnus üllatus ning elektriarve on 970€ !! Helistasin koheselt klienditeenindusse, et aru pärida ning ainuke mida öeldi: ” Vabandame, meiepoolne eksitus, et me pole varem teavitanud, et teil kulub rohkem elektrit, kui see, mille eest te maksate!” No kuidas kurat niimoodi saab, ma tõepoolest ei oska jälgida, kas ma kulutan sama summa eest elektrit või vähema/rohkema ning kui te seda näete, siis meie kliendihaldur oleks pidanud seda juba ammu teavitama!

Palun seletage keegi mulle, kuidas on see võimalik, et nad aasta aega lasevad mul lihtsalt mingit X summat maksta, ise samal ajal mind mitte teavitades, et kuule, su tarbimine on rohkem, kui see millele me sulle arvet esitame!?! Kas selline teenindus väärib tõepoolest “Eeskujulik klienditeenindus” tiitlit ?  Ohhhh, ma olen praegu niiiii pagana vihane ja kuri, et ma lihtsalt värisen üle kere.. Mille paganama pärast üldse need klienditeenindajad seal on, kui nad ei suuda AASTA JOOKSUL teada anda, et kulutused ning arved ei ole omavahel tasakaalus ning et vaataksime paketi üle, et ma saaks igakuiselt KORREKTSELT tasuda oma kulutuste eest!

 Ma nüüd ei teagi, kas nutta või naerda, sest see summa on niiii õudne.  Rääkisin ka ühe klienditeenindajaga veel ning nüüd teeme katset, et kuhu meie elekter läheb, sest ka tema tõdes, et kulutused on kuidagi järsult lausa 2x suurenenud, kuigi meie tarbimisharjumused pole muutunud. Egas midagi, peab vist kõik nö üleliigsed asjad maha müüma, et saaks selle pagana utoopilise arve ära makstud. Nutt on kurgus ja sitamaitse suus.. oehh